Hoera! Een nieuwe lifestyle blog geboren!

Standaard

Hallo allemaal!

Welkom op mijn aller aller eerste blog! En dan te bedenken dat ik een tijd geleden nog amper wist was bloggen in hield! ”Wat een noob!” (al zeg ik het zelf.) Intussen heb ik me grondig verdiept in het ”fashion bloggen” en zal ik dus proberen om dit de komende tijd volop te gaan doen!
Ik ben nog geen held in het bloggen, dus vergeef het me alsjeblieft als ik iets vreemds schrijf! (Wat overigens vaak zal gaan gebeuren, aangezien ik vaker vreemde dingen doe!)  Misschien is dit wel de reden waarom ik begonnen ben aan deze blog.
De laatste tijd merk ik dat ik vaak op de gekste manieren aan mijn spulletjes zoals kleding, make-up en accessoires kom.
Het leek me leuk om deze ”ware gebeurtenissen”  eens met jullie te gaan delen! (Met jullie bedoel ik; aandachtige lezeressen, meiden die nieuwsgierig zijn naar andere ”shop-verslaafde” en al hun aankopen, ”koopjes-jagers” en alle anderen die graag lezen. De komende tijd zal ik jullie bezighouden met dingen die iedereen in het dagelijks leven bezig houdt. Vandaar dus de geboorte van deze nieuwe lifestyle blog! Inclusief alles wat je onder lifestyle verstaat. Denk aan, kleding, make-up, shoppen, accessoires en nog veel meer!

Mijn naam is in elk geval ”Laura”. Zoals jullie misschien al een beetje hebben kunnen merken, ben ik niet het doorsnee mode popje.
Mijn lievelingskleur is ook niet roze, en ik loop ook niet elke dag op hoge hakken. Nee! Alles behalve dat! Het is niet zo dat ik elke dag in mijn trainingsbroek naar school ga, maar ik heb hem wel graag aan! Wat ik wel graag doe is; dansen, zingen, acteren, reizen, fotograferen en natuurlijk ”shoppen!”
Dat laatste woordje heeft voor mij waarschijnlijk een andere betekenis dan voor de meeste meiden. Ik vind het namelijk geweldig om tussen de koopjes te snuffelen. Wekelijks ben ik te vinden in de kringloopwinkel. Hier spendeer ik zo’n 3 tot 6 uur aan het passen van tweedehands kleding. ”GETVER!” zouden de meeste meiden zeggen. Ja, dat klopt! Getver! Maar ik vind het leuker om mega verrassende aankopen zoals galajurken, rokjes, topjes, leren jasjes, spijker blousjes, tasjes etc. voor maar €1,95 te doen!
Voor €50,00 is mijn kast weer opnieuw aangevuld en kan ik dus ook weer (nieuwe) dingen dragen!

> Ik koop liever 20 dingen voor €30,00,-     —      Dan één nieuwe blouse van €30,00,- <

Logisch…. toch? Laat die blouse maar hangen! ”Onder het mom van” – ”Het is al duur genoeg!’
‘ En als studente die dol is op mode is het al helemaal niet onverstandig om op je portemonnee te letten vind ik zelf! ‘

Ik kan jullie gerust stellen. Ik draag gelukkig ook gewoon kleding die rechtstreeks bij de H&M of Zarah of Bershka of welke winkel dan ook komt! Als ik iets leuks zie in de winkel, dan koop ik het. Hierover zal ik ook zo nu en dan een shoplog maken. Maar voor de aparte dingetjes of basic dingetjes voor een creatieve bui, ga ik toch echt naar de kringloopwinkel of kijk ik in de koopjes rekken/bakken. Het is ook erg leuk om dit soort kleding (of oude kleding van jezelf) een nieuw leven te geven, door middel van;  bleken, studs, ‘de schaar-schaar-erin’ methode, enz.! Zo blijf je ook nog eens lekker bezig! En…. niet te vergeten…. Vintage spullen zijn ook nog eens een nieuwe trend!

Al dit soort leuke dingetjes, weetjes en aankomen zal ik in de toekomst graag met jullie gaan delen.
Dus….. Keep your eyes on thisssss!

Liefs, Lauw

Geef een reactie

