ATENTIE! Nieuwe producten in L’oreal lijn!

Standaard

Hallo allemaal!
Daarnet liep ik door de kruidvat. Wanneer ik die winkel binnen stap, gaan mijn benen in een soort van ”automatische wandelstand” regelrecht naar de make-up afdeling! Na wat gegraai in de sale bakken (jaja, dat hoort ook bij mijn Kruidvat riedeltje…) kwam ik terrecht bij de L’oreal wand. Hier was een man de producten aan het bijvullen. Niet zo maar producten, maar NIEUWE producten. Mijn nieuwsgierigheid kon het niet laten hem te vragen wat er werd veranderd aan de nieuwe lijn van L’oreal cosmetica. Hij vertelde me dat er nieuwe lippenstiften aan het assortiment toegevoegd werden. Meteen heb ik op internet opgezocht welke kleuren etc.

De lijn kreeg de naam: L’Oreal Rouge Caresse Lipstick.
Hieronder een overzicht om welke kleuren het gaat.

Afbeelding

L’oreal omschrijft haar producten als  ´zacht en smeltend op de lippen. De formule voelt licht aan en plakt niet´Ook het gouden omhulsel ziet er  flitsend uit vind ik! Dat heeft L’oreal weer goed gedaan! Geen wonder dat deze lippenstift zal gaan smelten op de lippen. Op de mijne in elk geval wel!

  

Nieuwsgierig? Waarschijnlijk wordt op dit moment de Kruidvat bij   jou in de buurt ook lekker aangevuld!

Mocht je een van de nieuwe producten getest hebben of je mening willen delen…. Laat het me dan weten! Ik ben benieuwd wat jij van de nieuwe L’oreal collectie vindt!

Geef een reactie

