Feel-good lakjes en een beetje van de Herfst

Standaard

Het spijt me jongens….
Maar ik ben nog echt niet over de zomer heen. Sterker nog…. Ik doe er echt alles aan om die zon hier te houden. Deze zomerse budget nagellakjes van Paris – Memories (€0,99 per stuk!) zorgen bij mij toch echt wel voor de nodige zomerkriebels. Onder het mom van: ‘Als die zon niet komt, dan zorgen ik zelf wel voor een zomerse mood!’. En ja, dat doen ze! Als ik naar al die vrolijke kleurtjes kijk, word ik gewoon heel erg vrolijk. Ik kan ze natuurlijk niet allemaal tegelijkertijd op doen, of ik moet me heel erg creatief gaan uitsloven. Maar door er alleen al naar te kijken, geven ze me een zomerse boost! En dat heb je natuurlijk hard nodig wanneer school weer is begonnen!


Zijn het geen schatjes? Wat ik wel een beetje jammer vind, is dat de lakjes geen leuke naam hebben. Wel hebben ze natuurlijk allemaal hun eigen nummertje.

En dan……………… tromgeroffel!! Tsja, we moeten er toch aan gaan geloven. De sippe lucht creëerd een regenwolk. Zou het dan toch bijna herfst zijn?

Oke, vooruit dan maar. Laten we dan ook maar vast de herfst naar ons toe halen met deze lakjes. Stuk voor stuk zien ze er prachtig uit, vind je niet? Herfst kleurtjes in combinatie met glitter lijken prima! Daar moet het vast wel mee lukken! Zelf vind ik dat de herfst en de winter (Oh nee, gaan we nu ook al over de winter praten!?) toch altijd iets chique’s met zich mee dragen. Misschien komt het door de kleuren van deze seizoenen? De warme en luxe aarde tinten en de feestelijke gelegenheden zoals kerst zorgen altijd voor de sfeer.

Toch zal ik (nu het nog kan) even blijven smeren met mijn ”blije kleurtjes” . Daarna gaan we over op de Herfst!

      

 

 


Mijn nieuwe aanwinst in mijn stash!

2 gedachtes over “Feel-good lakjes en een beetje van de Herfst

Geef een reactie

