Het laatste beetje zon!

Standaard

Al een tijdje was ik opzoek naar een klein oogschaduw palet met basic bruin tinten.
Aangezien ik altijd voor de opvallende oogschaduw kleurtjes in de schappen ga, werd het nu wel weer eens tijd voor wat ‘basic’ kleurtjes. Gelukkig hoef je hier geen bakken geld aan uit te geven, want Essence heeft genoeg keus!

Zo is er het kleine pallet Sun Club – Glammour to go (€2,99) Dit pallet bevat 8 natuurlijke kleurtjes. Natuurlijk heb ik deze voor jullie met veel plezier getest! Ik heb mijn handen vol gesmeerd, mijn vingers, mijn ogen en zelfs mijn bureau! (per ongeluk! Uit enthousiasme, hihi.)

Toch vond ik de meeste foto’s die ik daarvan maakte, niet zo geslaagd. Om jullie toch een goed beeld te geven…. hieronder wat foto’s.

Afbeelding

Afbeelding

Waar ik enthousiast over ben is dat er veel variatie in de kleurtjes zit. Zo kun je bijvoorbeeld de meest linkse 4 kleurtjes (de eerste twee van boven en de eerste twee van beneden) gebruiken als highlighter. De donkere kleurtjes gebruik je voor de arcadeboog / crease. Leuk om eens af te wisselen dus!

De kleurtjes hebben geen mega sterke pigment, maar dat vind ik juist mooi aan dit pallet. Zo blijft je look naturel.

Ik heb het een en ander uitgeprobeerd op mijn oog. Het is niet helemaal gelukt als dat ik had gehoopt, maar zo krijgen jullie een idee van de kleurtjes.

Afbeelding

De kleuren zijn redelijk ‘shiny’, maar blijven toch naturel. Mijn wimpers daarentegen had ik voordat ik de oogschaduw op deed, al op gedaan. Na de oogschaduw heb ik weer wat mascara aangebracht om de restjes van de oogschaduw, die op mijn wimpers waren gevallen te coveren. Je krijgt dan dit bovenstaande effect. NIET de bedoeling dus!

Ach, zo krijgen jullie ook eens een review waarop te zien is hoe het NIET hoort! Maar goed… It’s all about the colors!

2 gedachtes over “Het laatste beetje zon!

Geef een reactie

