Nail art van de Action!

Standaard

Hé, dat is leuk! Dat dacht ik wanneer ik gehurkt midden in de Action in een van de rekken met make-up stond te graaien! Slechts één enkel exemplaar van een vrolijke nail art set had ik inmiddels in mijn handen. Ik graaide gretig verder naar tweeling verpakkingen, maar kon er vreemd genoeg geen vinden!

Op de vrolijke verpakking stonden leuke voorbeeldjes van ‘nail art’. Ik werd er behoorlijk nieuwsgierig naar omdat ik ook al enkele kunstwerkjes had gezien op andere blog’s van ” nail-art-teressen!” (Of terwijl ” nagel stylisten en andere nagellak verslaafden).

Dat wilde ik ook wel eens uitproberen! En dan al helemaal voor een leuk prijsje. Voor nog geen 2,50 kon ik het vrolijke doosje kopen!
Erg leuk dus! En al helemaal als je dan ook nog drie verschillende kleurtjes krijgt!

Hier onder een aantal foto’s. Ik heb ze helaas nog niet uitgeprobeerd, maar zodra ik een leuke creatie heb kunnen maken op mijn nagels, maak ik daar een foto van!
Het kwastje van deze speciale nail art lakjes is heel erg dun en lang. Op deze manier kun je makkelijker de kleine details op je nagels creëren! Leuk om dus een uit te proberen!

 

 

Ik zou zeggen, als een speer naar de Action! En graaaaien maar! (Met een beetje geluk weet jij misschien wel een van de laatste exemplaren te bemachtigen!) Welke stash maak je daar nou niet blij mee!?

7 gedachtes over “Nail art van de Action!

  1. xfashionlove

    Ik heb ook nagellak van de action van dat merk maar vindt ze echt heel erg stinken. Zo erg dat ik ze gewoon niet op doe vanwege de stank haha. Heb je hier geen last van?

Geef een reactie

