Gezelligheid in je huis met Rituals

Standaard

Soms heb je van die dagen waarop je haast geen seconde hebt stilgezeten. Aan het einde van zo’n dag heb ik altijd de behoefte om lekker vroeg mijn bed in te duiken. Het liefst duik ik dan tussen de schoon gewassen lakens! Heerlijk is dat!
Natuurlijk kun je niet elke dag je lakens uit wassen en zijn er maar weinig uitzonderingen van moeders die dat elke dag voor je willen doen. Maar da’s helemaal niet erg! Ik heb namelijk een mega goede tip!

Wat is er nou heerlijker om een frisse en lekker ruikende kamer binnen te lopen na een drukke dag? ………….
Mij maakt het in elk geval erg blij! Rituals heeft daar een heerlijk product voor. Namelijk de geurstokjes!

Dit is een flesje met een parfum geur naar keuze kun je op een plek in een ruimte zetten (bijvoorbeeld je slaapkamer of woonkamer)
De stokjes nemen de parfum op en verspreiden de geur door je kamer.
Ze zijn verkrijgbaar in 7 verschillende (bekende) Rituals geuren.

Daarnaast kun je ook kiezen uit het formaat van het flesje.
De grote flessen kosten €23,50 per stuk
De mini flessen (voor kleine ruimtes) kosten €12,00 per stuk

Daarnaast verkoopt Rituals ook nog luxe houders voor de stokjes en natuurlijk niet te vergeten, de navulverpakking voor de geursticks. Dit zijn de parfum geuren in een luxe flesje, maar dan zonder stokjes. De stokjes zijn ook los verkrijgbaar voor €1,- per stuk.

Zelf heb ik de geur ‘Jasmine Dream’. Dit is een heerlijk frisse ‘bloemige’ geur waar ik altijd erg blij van word wanneer ik mijn kamerdeur weer open doe!
Omdat je aan de geur gaat wennen, ruik je hem na een tijdje niet goed meer. Ook word de geur natuurlijk minder. Om dit te verhelpen is het de bedoeling dat je eens in de 4 á 5 dagen de stokjes draait. Dit zorgt voor een optimale parfum beleving.

   

 

Ook erg leuk om cadeau te doen! Rituals heeft nog vele andere producten. Van huidverzorgende producten tot aan producten voor in huis! Ook cosmetica ontbreekt niet in de Rituals collectie! Neem eens een kijkje in een van de Ritual winkels of op de website: www.rituals.com 

 

Ik zeg: ‘Genieten maar!’

 

3 gedachtes over “Gezelligheid in je huis met Rituals

Geef een reactie

