Unboxing eerste Beautybox! September / oktober Dierendag special 2012

Standaard

Ja hoor! Hij is er weer! Mijn aller eerste Beautybox waar ik zo nieuwsgierig naar was na het ontvangen van mijn eerste Glossybox.
Ik vind het gewoon leuk om elke maand een cadeautje te krijgen (of nou ja…. eigenlijk aan mezelf te geven, maar goed).

Dit keer een iets andere box dan normaal. Namelijk de dierendag special die op 4 oktober bij alle abonnee’s op de deurmat viel.
De box zit vol met heerlijke beauty producten die NIET op dieren zijn getest. Ik vind het in elk geval een heel leuk initiatief van Beautybox!

Hier de unboxing video! (let niet op mijn ”begin kapsel” hehe)

 

Hoe zag jullie box er uit?
Heb je andere producten?
Wat vind je van de producten van deze maand?
Welk product wil je aanraden of iets over kwijt?

Geef een reactie

