Unboxing video mijn prijs van de Donchoo / Fashionchick winactie!

Standaard

Hoe leuk is dat! Voor de eerste keer in mijn leven heb ik een prijs gewonnen!
Wanneer ik reclame en prijs / win acties op Facebook voorbij zie vliegen denk ik altijd: ” Ja ja.. dat zal wel”.
Deze keer dacht ik daar anders over. Ik dacht; ‘Laat ik het gewoon eens een keer proberen’.
Het enige wat ik hoefde te doen was twee facebook pagina’s liken en een leuk berichtje achterlaten.

Dit deed ik. Tot mijn stomme verbazing was ik dit keer de geluksvogel! (Nog maar net op het nippertje, want als ik ook maar een paar uur later mijn facebook pagina had bezocht, hadden ze een andere winnares uitgekozen!) LUCKY ME!

Hier een unboxing van mijn WAUW! prijzen.

 

Bij deze wil ik nogmaals Donchoo en Fashionchick bedanken voor deze geweldig leuke winactie! Bedankt!

Nieuwsgierig naar Donchoo?  Klik dan hier.
Fashionchick op Facebook? Klik dan hier.

Geef een reactie

