Films, films, en verstandskiezen!

Standaard

Hoi allemaal!

Wat stom! Het is alweer een hele tijd geleden dat ik iets op mijn blog heb geplaatst!
Ik kan niet meer zeggen dan ‘HET-SPIJT-ME!’
In de afgelopen tijd ben ik erg druk geweest met heel veel dingen.
Een ding dat daar onderdeel van was, is dat mijn verstandskiezen getrokken zijn…. *GRRRRRRUWELIJK!*
Ik raad jullie één ding aan.. beweerd je tandarts dat deze leuke vriendjes uit je mond verwijdert moeten worden…. doe het NIET! Niemand wordt er gelukkig van, geloof me! Het is VER-SCHRIK-KE-LIJK! — (En dat is nog zacht uitgedrukt) Ik had er niet eens last van.
Nu heb ik dus nog maar 2 van de 4 verstandskiezen. Die andere twee mogen ze lekker laten zitten wat mij betreft!
Je hoeft echt niet bang te zijn dat je ‘verstand’ erop achteruit gaat als je ze wel of niet laat verwijderen.

Anyway, door al dit gedoe heb ik anderhalve week op de bank geleden. Mijn eetpatroon bestond uit: ontbijt: Pap, lunch: Soep, Diner: Aarappelpuree met geprutte- groente! GETVER! Ik kan geen aardappelpuree meer zien. Geloof me!

Door deze dramatische ervaring heb ik helaas twee van mijn 5 tentamens niet kunnen maken. Ik kon me niet concentreren om de moeilijke termen over assortiment, logistiek en andere vervelende dingen. Helaas moet ik deze tentamens in januari herkansen. Flink balen dus!

STOMME KIES!

—————————-
Na al dit gedoe vond ik het tijd worden voor ‘Laura- time’. Ik ben een aantal keren de bioscoop ingedoken om weer eens lekker onderuitgezakt nergens over na te hoeven denken. HEER-LIJK!

Ik zal jullie alle lange reviews over films besparen.

Ik ben geweest naar:
* Hope springs
* Sinister
* Skyfall

Allen stuk voor stuk totaal andere films!
Ik zal ze in het kort voor jullie omschrijven…. Komt-ie!

Hope springs. Letterlijke vertaling: Hopen Veren ????? VREEMD!
Mijn vertaling: ouwe-bollen-film.
Genoeg zeggend toch? Ik ging hierheen met een vriendin. Die viel in slaap. De rest van de zaal zat vol met oude mensen! Al met al wat deze film van een breiwerk een goed samenhangend verhaal met twee geweldige goede acteurs. Namelijk Meryl Streep en Tommy Lee Jones. Ook niet te vergeten, onze enige echte Steve Carell. (Niet mijn favo acteur als je het mij vraagt)
Achja…. hij draait niet eens meer…. dus ik laat het hierbij =P.

 

Dan…. TROMMELGEROFFEL….

wjehejahhwhwhajajwoooowowaaaschrik! : SINISTER!! GRIEZELGRIEZEL!!
Een van mijn beste vriendinnen is dol op enge films. Ben je opzoek naar een enge film? Ga dan zeker naar SINISTER! Deze film jaagt je de stuipen op het lijf! Je verwacht een spannend schrik- moment…. een eng muziekje…. spanning…. het moment is daar….. en dan…. Gebeurt er niks!
Op het moment dat je van het puntje van je stoel, weer rustig in de ”chill- modus”  gaat vlieg je minimaal één meter de lucht in!
Deze film is niet zo voorspelbaar als vele andere Thriller/horrors. Je moet wel een ijzer- sterk geweten hebben. Sommige beelden heb je liever niet de rest van de avond brandend op je netvlies. Er komen brute moorden in voor. Daar moet je wel tegen kunnen. (Tip: ga niet in het donker naar de film of alleen naar huis! Ga daarna ook niet nog eens lekker zwemmen! waarom niet? —- Bekijk hem zelf maar!   SCREAAAAMMMMMMMMMM!

 

En dan nu….. Ik noem het: DE BESTE FILM VAN DEZE MAAND!

SKYFALL!! 007 (James Bond)
Wat een geweldige intro! Wat een prachtig nummer, gezongen door Adele. Wat een prachtige auto’s, beelden, mensen en niet te vergeten, wat een prachtige (wel wat oude) mannelijke acteur.. en meiden.. WAT een lichaam! (Kwijl)
Deze iets wat lang durende film gaat geen seconde vervelen. Je hoef ook niet alle andere films van Bond te hebben gezien om te beredeneren dat deze film geniaal is! Spannend, actie en afwisselend met humor en mooie beelden. Een ware beleving.
Zeker een aanrader om samen met je vriendje-lief of een andere mannelijke ”homie” naartoe te gaan. (Wel zo handig als je zelf ook een beetje van actie houdt.)

Mag ik voor deze film 5 sterren geven =D??!!  BAM!! Thums up voor James!

 

Geef een reactie

