Black and White Autumn – outfit 1

Standaard

Hallo lieve lezeressen,

Helaas moeten we er nu toch écht aan gaan geloven. Ik probeer het toch altijd nog zo lang mogelijk uit te stellen.
Jullie raden het al… Ik heb het over de ‘HERFST!’ Brrrrrr…..! En dan te bedenken dat de winter al om het hoekje schuilt. Wordt het dan echt nóg kouder!? Wat trek ik aan!? Mijn kledingkast puilt haast uit van de zomerse topjes en vrolijk gekleurde jurkjes. Maar a.k.a. oma wol-gebreide truien zijn er in mijn kast ver te zoeken.

Wanneer ik met een hoop vol goede moed een kledingwinkel binnenstap, gaat mijn gezicht al hangen bij de eerste beste trui die ik tegen kom. Elk kledingstuk heeft tegenwoordig ‘maat- bungalowtent’. (of terwijl XXXXXXXL!) Wat een rare mode! Je moet er maar van houden.
Ook kan ik al sinds 4 jaar niet meer slagen voor een winterjas. Ik wil iets wat iemand anders nog niet heeft. Hij moet natuurlijk wel lekker warm zijn, maar niet de dik! Ik wil er dit jaar niet als een sneeuwpop bij lopen. Deze eisen maken een keuze voor een winterjas toch wel erugg moeilijk!

Speciaal voor jullie zal ik de komende tijd ‘Laura- achtige’, maar ook herfst/winter achtige outfits bij elkaar verzamelen.

Hier komt de eerste! ‘Black and White Autumn’

Hier valt niet over te discussiëren…. ! Of je nu opzoek bent naar een classic outfit of een stoere look, zwart en wit kan áltijd! Hierboven heb ik voor jullie een échte Laura look gecreëerd. Dit zijn items waar ik blij van wordt! Heerlijk op een doordeweekse dag!

Een aantal items komen van buitenlandse webshops, maar met een beetje creativiteit kun je in Nederland vergelijkbare items vinden! Ik zie dit soort items als inspiratie en hoop jullie ook een beetje te inspireren met mijn eigen smaak! Dit is misschien een wat simpele ‘walk-away’ look, maar altijd draagbaar!

 

Wat vinden jullie van de look?

Geef een reactie

