Cleopatra Glamm – Autumn – Outfit 3

Standaard

Een nieuwe dag! Dat betekend maar één ding; Een nieuwe outfit! Namelijk de Cleopatra Glamm!

Zelf vind ik deze items helemaal geweldig! Veel fashion- items zijn geïnspireerd op stijlen. In deze items zag ik een beetje een ‘Cleopatra- look’. Het straalt natuurlijk wel wat klasse uit met al dat goud en glitter. Toch moet je bij zo’n outfit opletten dat het niet ‘Too- much wordt. Dat kan namelijk een ‘overkill’ zijn! Houd het daarom simpel. Om deze reden heb ik ook geen complete outfit samen gesteld. Het leukste is om bijvoorbeeld een item (of twee) te kiezen en deze te combineren met een ‘basic’. Zo zou ik beide rokjes combineren met een rustig blouseje of basic hemdje. Deze items zijn natuurlijk stuk voor stuk geweldig voor een avondje uit! Ik zou ze daarom niet direct onder het item -> ‘go-to-school’ plaatsen! Maar eerder bij: ‘Mooi-om-naar-te-kijken’. =D

Geef een reactie

