Plaatjes om ‘plat’te draaien!

Standaard

Een vervolg op mijn vorige blog….

Hebben jullie dat ook wel eens? Van die periode’s waarin je bepaalde liedjes wel duizenden keren achter elkaar kunt afspelen tot dat je ze letterlijk op élke lettergreep kunt mee bléren!?

Ik heb dat dus! Omdat ik het altijd leuk vind om muziek die me aanspreekt, te laten horen aan anderen…. post ik bij deze een aantal van dát soort nummers die ik de laatste tijd veel luister.

Een heerlijk nummertje om mee te zingen! Op elk moment van de dag!

I really LOVE this beat!

Deze clip moet je écht zien! Awesome!

Lekker swingen op de zoele stem van Gyptian!

Van de nieuwe single van John Mayer

Oud, maar goud!

Een beetje Hollands in de Nederlandse muziek-winkel

Hebben jullie nog aanraders!? Wat is jullie favoriete muziek van dit moment!?

2 gedachtes over “Plaatjes om ‘plat’te draaien!

    • Leuk om te horen! Ben benieuwd naar jouw muziek smaak – luister liedjes van het moment! Ik heb altijd zin in leuke nieuwe muziek!:p Maar inderdaad ook de oudere ‘pass out’ .. die had ik al een tijd niet meer geluisterd.. en als je hem dan weer terug luistert.. komt ‘ie weer helemaal terug:p x

Geef een reactie

