Bij deze verklaar ik Spotify ‘heilig’ !

Standaard

Hallo lieve beauty- verslaafden (en wellicht (toekomstige) muziek verslaafden!)

Sinds kort heb ik een Spotify account. Ik zeg: IDEAAL!
Tegenwoordig doe ik niet veel meer dan de hele dag en avond muziek luisteren!
Als ik wakker word, knal ik een muziekje aan, ik ontbijt, ik smeer mijn brood, ik check mijn mail en blog berichtjes…. onder het genot van een kopje koffie -> EN EN EN!!! MUZIIIIIEEEEEK!!

Schermafbeelding 2011-12-02 om 09.17.46

Even in het kort:
Spotify is een dienst met een programmatje dat je heel gemakkelijk via www.spotify.com kunt downloaden. Vervolgens maak je een account aan. Met je account kun je muziek zoeken, afspelen en in ‘door- jou- zelf- gemaakte’ afspeellijsten opslaan.
En dat alles is GRATIS! Ook kun je muziek delen met je Facebook vrienden (die ook gebruik maken van Spotify) .. ECHT leuk!

Ondertussen heb ik al heel wat afspeel-lijsten gekweekt…. daar wordt je bang van!
Zo heb ik afspeellijsten genaamd; ‘luistermuziek’, chill muziek, reggae, auto-rij muziek, slaapliedjes, Dub, oldscool hiphop,  John Mayer, UB40, James Morrison…. en nog veel meer! Zo heb ik voor elke mood een playlist!
Samen met je vriend of vriendin kun je ook samen een lijst maken. Jullie kunnen dan allebei nummers toevoegen!

John-Mayer

Wanneer je de betaalde versie van Spotify kies heeft dit weer meer voordelen. Zo krijg je geen reclame onderbrekingen tijdens het luisteren van muziek, geen luister limiet, betere kwaliteit muziek. Je kunt zelfs offline via je telefoon en laptop al je afspeellijsten beluisteren. Dit kan niet met een random Spotify account.

 

Wie van jullie maakt ook gebruik van Spotify? Wat vind je ervan en hoe noem jij jouw afspeellijsten? Wat is jou favoriete muziek van dit moment?

reggae girl

 

 

Geef een reactie

