Op welke beroemdheid lijk jij?

Standaard

Hallo meiden!

Ook altijd al nieuwsgierig geweest naar waar jou celebrity ‘look-a-like’ ?
Ik heb een geweldig leuke website gevonden waar je jouw eigen foto kunt uploaden.
Het systeem scant jouw foto en toont daarna de resultaten van celebrity’s waar jij op lijkt!

Het hangt natuurlijk een beetje af van de foto die je upload en hoe je op de foto staat.
Volgens mij is het zo dat het systeem met name de verhouding van je gezicht scant en op die manier naar vergelijkbare
foto’s van beroemdheden zoekt.

Ik heb het ook geprobeerd. Kijk maar eens:

Ook nieuwsgierig op welke beroemdheid jij lijkt? Ga dan naar: My Heritage (gratis)

HeritageVolgens het systeem lijk ik (op de foto) voor 90% op Rebecca Romijn, 83% op Keira Knightley etc.

Zien jullie overeenkomsten?

 

Ik ben benieuwd op welke celebrity jullie lijken! Let me know!

 

3 gedachtes over “Op welke beroemdheid lijk jij?

Geef een reactie

