Op reis!

Standaard

Hoi lieve allemaal, 

Zoals jullie misschien wel hebben gemerkt, heb ik de afgelopen tijd weinig nieuwtjes op Beautyfabriek gepost. 

Dit komt omdat ik druk bezig ben met de voorbereidingen voor mijn stage in Afrika!
Dit is plotseling op mijn pad gekomen. 

Ik vind het heel erg spannen! Morgen vertrek ik voor een paar maanden.

Omdat de Beautyfabriek nog niet door talloze meiden bekeken wordt, wist ik niet of het wel nut zou hebben om een soort reisdagboek bij te houden op deze website. 

Voor de meiden die het toch leuk vinden om mij een beetje tijdens mijn reis te volgen,
Kijk gerust op mijn online reisdagboek! lauradventure.waarbenjij.nu !

Je kunt je (als je dat leuk vind) ook aanmelden voor de mailing lijst. Elke keer als ik een berichtje of nieuwe foto’s post, krijg je een mailtje! 

Liefs XOXO 

Een gedachte over “Op reis!

Geef een reactie

